VIOTEL ΑΒΕΕ


Α. Γενικά στοιχεία

Α1 Ονομασία και εταιρική μορφή της επιχείρησης (π.χ. ΕΕ, ΑΕ) VIOTEL ΑΒΕΕ
Α2 Έδρα της επιχείρησης (π.χ. Ιωάννινα) Ιωάννινα
Α3 Αριθμός εργαζομένων στην επιχείρηση (προσωπικό) 20


Β. Αντικείμενο της επιχείρησης

B1 Αντικείμενο της επιχείρησης (π.χ. εταιρεία τροφίμων, σουπερμάρκετ, ελαιοτριβείο) Εμπόριο αλουμινίου & ηλεκτροστατική βαφή
B2 Εάν η επιχείρηση είναι μεταφορική εταιρεία (δηλ. παρέχει ως κύριο προϊόν μεταφορικό έργο), παρέχει επιβατικό ή εμπορευματικό έργο;  
B3 Εάν η επιχείρηση είναι μεταφορική εταιρεία, ποιο είναι το μέγεθος του στόλου οχημάτων (σκαφών, αεροσκαφών) που αυτή διαθέτει; Η επιχείρηση δεν είναι μεταφορική εταιρία αλλά διαθέτει 3 φορτηγά για τη διανομή των προϊόντων της
B4 Εάν η επιχείρηση είναι μεταφορική εταιρεία και παρέχει εμπορευματικό έργο, ποια είναι τα είδη και οι ποσότητες εμπορευμάτων που μεταφέρει (ετησίως ή σε άλλο χρονικό διάστημα που πρέπει να αποσαφηνίζεται με μεγάλη προσοχή);  


Γ. Εισροές πρώτων υλών

Γ1 Είδη και ποσότητες πρώτων υλών που η επιχείρηση προμηθεύεται από άλλες επιχειρήσεις Η επιχείρηση προμηθεύεται πολύ μεγάλες ποσότητες (δεν το συγκεκριμενοποιούν) πρώτων υλών για την κατασκευή
  • ρολών
  • κουνουπιερών
  • panel αλουμινίου
  • κουφωμάτων αλουμινίου
Γ2 Μέσα μεταφοράς των πρώτων υλών που αγοράζει η εταιρεία (π.χ. οδικά, μέσω θαλάσσης, αεροπορικά). Ποιες πρώτες ύλες παραλαμβάνονται με κάθε μέσο; (Από την απάντηση πρέπει να συνάγεται εάν γίνεται χρήση του Αδριατικού Διαδρόμου;) Η επιχείρηση χρησιμοποιεί μεταφορικές εταιρίες για την παραλαβή όλων των πρώτων υλών που έρχονται από πόλεις της Ελλάδος.

Η θαλάσσια οδός χρησιμοποιείται μόνο για πρώτες ύλες που έρχονται από Ιταλία κι αυτές είναι:

  • πούδρες βαφής και
  • το φιλμ για να γίνει η αποτύπωση σε χρώμα ξύλου πάνω στο αλουμίνιο
Γ3 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι οδικές μεταφορές, από ποιες περιοχές προέρχονται οι πρώτες ύλες;
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • Σέρρες
  • Κιλκίς
  • Λάρισα
  • άλλες πόλεις της Μακεδονίας
Γ4 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), από ποιες χώρες και ποια λιμάνια προέρχονται οι πρώτες ύλες:
  • Ιταλία (π.χ. Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη);
  • άλλη χώρα
Ιταλία: Ανκόνα, Βενετία
Γ5 Εάν χρησιμοποιείτε το λιμένα της Ηγουμενίτσας για παραλαβή πρώτων υλών, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του; Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας το χρησιμοποιεί η μεταφορική εταιρία. Η επιχείρηση δεν έχει άποψη για τα προβλήματα
Γ6 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι αεροπορικές μεταφορές, από ποια αεροδρόμια προέρχονται οι πρώτες ύλες;
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλη χώρα του εξωτερικού
 
Γ7 Εάν χρησιμοποιείτε το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για παραλαβή πρώτων υλών, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  


Δ. Εκροές ενδιάμεσων προϊόντων

Δ1 Είδη και ποσότητες προϊόντων που η επιχείρηση προμηθεύει ως πρώτες ύλες σε άλλες εταιρείες ("ενδιάμεσα προϊόντα") Τα είδη που προμηθεύει η επιχείρηση σε άλλες εταιρίες ως πρώτη ύλη είναι:
  • προφίλ ρολών και αλουμινίου και
  • εξαρτήματα αλουμινίου
Δ2 Ποια είναι η γεωγραφική διασπορά των πελατών στους οποίους η επιχείρηση πουλά ενδιάμεσα προϊόντα δηλαδή πόσοι πελάτες ευρίσκονται στις ακόλουθες περιοχές:
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Ήπειρος
Δ3 Μήπως η μεταφορά των ενδιάμεσων προϊόντων ανατίθεται υπεργολαβικά σε άλλες εταιρείες (outsourcing); Εάν ναι, ποιες εταιρείες; Η μεταφορά των ενδιάμεσων προϊόντων γίνεται με τα αυτοκίνητα της εταιρείας
Δ4 Μέσα μεταφοράς των ενδιάμεσων προϊόντων που αποστέλλει η επιχείρηση: οδικά, μέσω θαλάσσης, αεροπορικά. Ποια ενδιάμεσα προϊόντα στέλνονται με κάθε μέσο; (Από την απάντηση πρέπει να συνάγεται εάν γίνεται χρήση του Αδριατικού Διαδρόμου;) Όλα τα ενδιάμεσα προϊόντα μεταφέρονται οδικά με τα αυτοκίνητα της εταιρίας και κάποια μεταφέρονται μέσω θαλάσσης στην Κέρκυρα και στην Πάτρα
Δ5 Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την μεταφορά των ενδιάμεσων προϊόντων; Εάν ναι, γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη λύση που χρησιμοποιείτε; Όχι
Δ6 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι οδικές μεταφορές, σε ποιες περιοχές αποστέλλονται ενδιάμεσα προϊόντα;
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Ήπειρο
Δ7 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), σε ποιες χώρες και ποια λιμάνια αποστέλλονται ενδιάμεσα προϊόντα;
  • Ιταλία (π.χ. Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη);
  • άλλη χώρα
 
Δ8 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), μέσω ποιου λιμένα προτιμήσατε να πραγματοποιηθεί η αποστολή των ενδιάμεσων προϊόντων:
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • άλλος λιμένας

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους προτιμήσατε τον συγκεκριμένο λιμένα;

 
Δ9 Εάν χρησιμοποιείτε το λιμένα της Ηγουμενίτσας για αποστολή ενδιάμεσων προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  
Δ10 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι αεροπορικές μεταφορές, σε ποια αεροδρόμια αποστέλλονται ενδιάμεσα προϊόντα;
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλη χώρα του εξωτερικού
 
Δ11 Εάν χρησιμοποιείτε το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για αποστολή ενδιάμεσων προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  


Ε. Εκροές τελικών προϊόντων

E1 Είδη και ποσότητες προϊόντων που η επιχείρηση διαθέτει στις αγορές καταναλωτών ("τελικά προϊόντα")  
Ε2 Ποια είναι η γεωγραφική διασπορά των καταναλωτικών αγορών ή πελατών στις οποίες ή οποίους η επιχείρηση πουλά τελικά προϊόντα δηλαδή πόσες αγορές ή πελάτες ευρίσκονται στις ακόλουθες περιοχές:
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Ήπειρο
Ε3 Μήπως η μεταφορά των τελικών προϊόντων ανατίθεται υπεργολαβικά σε άλλες εταιρείες (outsourcing); Εάν ναι, ποιες εταιρείες; Οι μεταφορικές εταιρίες που χρησιμοποιούνται είναι η ΙΜΕ και οι Ηπειρωτικές Μεταφορές
Ε4 Μέσα μεταφοράς των τελικών προϊόντων που αποστέλλει η επιχείρηση: οδικά, μέσω θαλάσσης, αεροπορικά. Ποια τελικά προϊόντα στέλνονται με κάθε μέσο; (Από την απάντηση πρέπει να συνάγεται εάν γίνεται χρήση του Αδριατικού Διαδρόμου;) Τα τελικά προϊόντα αποστέλλονται οδικά
Ε5 Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την μεταφορά των τελικών προϊόντων; Εάν ναι, γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη λύση που χρησιμοποιείτε; Όχι, δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις
Ε6 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι οδικές μεταφορές, σε ποιες περιοχές αποστέλλονται τελικά προϊόντα;
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Ήπειρο
Ε7 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), σε ποιες χώρες και ποια λιμάνια αποστέλλονται τελικά προϊόντα;
  • Ιταλία (π.χ. Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη);
  • άλλη χώρα
 
Ε8 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), μέσω ποιου λιμένα προτιμήσατε να πραγματοποιηθεί η αποστολή των τελικών προϊόντων:
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • άλλος λιμένας

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους προτιμήσατε τον συγκεκριμένο λιμένα;

 
Ε9 Εάν χρησιμοποιείτε το λιμένα της Ηγουμενίτσας για αποστολή τελικών προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  
Ε10 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι αεροπορικές μεταφορές, σε ποιες χώρες και ποιες πόλεις (αεροδρόμια) αποστέλλονται τελικά προϊόντα;
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλη χώρα του εξωτερικού
 
Ε11 Εάν χρησιμοποιείτε το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για αποστολή τελικών προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  


Ζ. Οικονομικά στοιχεία

Ζ1 Ποσοστό (%) των ετησίων δαπανών της επιχείρησης που αφορά μεταφορές επιβατών (π.χ. προσωπικού) ή εμπορευμάτων (Η υπεύθυνη δεν γνώριζε να απαντήσει.)
Ζ2 Όσον αφορά τις επιβατικές μεταφορές, μπορεί να προσδιορίσει η επιχείρηση το μεταφορικό κόστος της με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους:
  • ανά επιβάτη
  • ανά επιβατοχιλιόμετρο
  • με άλλο τρόπο
 
Ζ3 Θεωρεί η επιχείρηση ότι το κόστος επιβατικών μεταφορών της είναι υψηλό; Εάν ναι, πόσο χαμηλότερο θα επιθυμούσε η επιχείρηση να ήταν;  
Ζ4 Όσον αφορά τις εμπορευματικές μεταφορές, μπορεί να προσδιορίσει η επιχείρηση το μεταφορικό κόστος της με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους:
  • ανά φορτίο
  • ανά τόνο
  • ανά τονοχιλιόμετρο
  • με άλλο τρόπο
 
Ζ5 Θεωρεί η επιχείρηση ότι το κόστος εμπορευματικών μεταφορών της σας είναι υψηλό; Εάν ναι, πόσο χαμηλότερο θα επιθυμούσε η επιχείρηση να ήταν; Η υπεύθυνη δεν έδωσε απάντηση οικονομικού περιεχομένου


Η. Προβλήματα

Η1 Προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση στις μεταφορές των εισερχομένων πρώτων υλών σε σχέση με τα ακόλουθα:
  • υποδομή (π.χ. δρόμοι, λιμάνια, τερματικοί σταθμοί, μεταφόρτωση)
  • οχήματα (π.χ. φορτηγά, πλοία)
  • διαδικασίες (π.χ. εκτελωνισμός, θεσμικό πλαίσιο)

Η σοβαρότητα κάθε προβλήματος να εκτιμηθεί από την ερωτούμενη επιχείρηση με βάση την κατωτέρω κλίμακα:

  • καθόλου σημαντικό
  • λίγο σημαντικό
  • μέτρια σημαντικό
  • αρκετά σημαντικά
  • εξαιρετικά σημαντικό
Η επιχείρηση δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τη μεταφορά των πρώτων υλών διότι έρχονται όλες οι πρώτες ύλες στο εργοστάσιο
Η2 Προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση στις μεταφορές των εξερχόμενων ενδιάμεσων και τελικών προϊόντων σε σχέση με τα ακόλουθα:
  • υποδομή (π.χ. δρόμοι, λιμάνια, τερματικοί σταθμοί, μεταφόρτωση)
  • οχήματα (π.χ. φορτηγά, πλοία)
  • διαδικασίες (π.χ. εκτελωνισμός, θεσμικό πλαίσιο)

Η σοβαρότητα κάθε προβλήματος να εκτιμηθεί από την ερωτούμενη επιχείρηση με βάση την κατωτέρω κλίμακα:

  • καθόλου σημαντικό
  • λίγο σημαντικό
  • μέτρια σημαντικό
  • αρκετά σημαντικά
  • εξαιρετικά σημαντικό
Καθόλου σημαντικό
Η3 Έχουν ληφθεί στο παρελθόν μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εξέφρασε η επιχείρηση; Ποια ήταν τα μέτρα αυτά; Ήταν τα μέτρα αυτά επιτυχημένα (κατά την κρίση της επιχείρησης);  
Η4 Ποια μέτρα πιστεύει η επιχείρηση ότι θα έπρεπε να ληφθούν σήμερα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εξέφρασε; Η σπουδαιότητα κάθε μέτρου να εκτιμηθεί από την ερωτούμενη επιχείρηση με βάση την κατωτέρω κλίμακα:
  • ελάχιστη σπουδαιότητα
  • μικρή σπουδαιότητα
  • μέτρια σπουδαιότητα
  • μεγάλη σπουδαιότητα
  • εξαιρετική σπουδαιότητα
 
Η5 Ποιοι φορείς θα έπρεπε να είναι υπεύθυνοι για τη λήψη και εφαρμογή αυτών των μέτρων (π.χ. τοπική αυτοδιοίκηση, κράτος, επαγγελματικές οργανώσεις) Το κράτος
Η6 Γνωρίζει η επιχείρηση την ύπαρξη του Ινστιτούτου Μεταφορών και Επικοινωνιών; Εάν ναι, από που; Όχι
Η7 Κατά την άποψη της επιχείρησης, σε τι θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο το Ινστιτούτο Μεταφορών και Επικοινωνιών για την απαλοιφή των μεταφορικών προβλημάτων που αυτή αντιμετωπίζει;