Συνεταιρισμός Ξυλουργών Ηπείρου


Α. Γενικά στοιχεία

Α1 Ονομασία και εταιρική μορφή της επιχείρησης (π.χ. ΕΕ, ΑΕ) Συνεταιρισμός Ξυλουργών Ηπείρου, Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης
Α2 Έδρα της επιχείρησης (π.χ. Ιωάννινα) Ιωάννινα
Α3 Αριθμός εργαζομένων στην επιχείρηση (προσωπικό) 18


Β. Αντικείμενο της επιχείρησης

B1 Αντικείμενο της επιχείρησης (π.χ. εταιρεία τροφίμων, σουπερμάρκετ, ελαιοτριβείο) Πωλήσεις και επεξεργασία ξυλείας
B2 Εάν η επιχείρηση είναι μεταφορική εταιρεία (δηλ. παρέχει ως κύριο προϊόν μεταφορικό έργο), παρέχει επιβατικό ή εμπορευματικό έργο;  
B3 Εάν η επιχείρηση είναι μεταφορική εταιρεία, ποιο είναι το μέγεθος του στόλου οχημάτων (σκαφών, αεροσκαφών) που αυτή διαθέτει;  
B4 Εάν η επιχείρηση είναι μεταφορική εταιρεία και παρέχει εμπορευματικό έργο, ποια είναι τα είδη και οι ποσότητες εμπορευμάτων που μεταφέρει (ετησίως ή σε άλλο χρονικό διάστημα που πρέπει να αποσαφηνίζεται με μεγάλη προσοχή);  


Γ. Εισροές πρώτων υλών

Γ1 Είδη και ποσότητες πρώτων υλών που η επιχείρηση προμηθεύεται από άλλες επιχειρήσεις Μελαμίνες, 18000 m3 το χρόνο
Γ2 Μέσα μεταφοράς των πρώτων υλών που αγοράζει η εταιρεία (π.χ. οδικά, μέσω θαλάσσης, αεροπορικά). Ποιες πρώτες ύλες παραλαμβάνονται με κάθε μέσο; (Από την απάντηση πρέπει να συνάγεται εάν γίνεται χρήση του Αδριατικού Διαδρόμου;) Οδικά
Γ3 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι οδικές μεταφορές, από ποιες περιοχές προέρχονται οι πρώτες ύλες;
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Αθήνα, Θεσσαλονίκη
Γ4 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), από ποιες χώρες και ποια λιμάνια προέρχονται οι πρώτες ύλες:
  • Ιταλία (π.χ. Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη);
  • άλλη χώρα
Όχι
Γ5 Εάν χρησιμοποιείτε το λιμένα της Ηγουμενίτσας για παραλαβή πρώτων υλών, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του; Το χρησιμοποιούμε πολύ σπάνια για να ξέρουμε
Γ6 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι αεροπορικές μεταφορές, από ποια αεροδρόμια προέρχονται οι πρώτες ύλες;
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλη χώρα του εξωτερικού
Όχι
Γ7 Εάν χρησιμοποιείτε το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για παραλαβή πρώτων υλών, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του; Όχι


Δ. Εκροές ενδιάμεσων προϊόντων

Δ1 Είδη και ποσότητες προϊόντων που η επιχείρηση προμηθεύει ως πρώτες ύλες σε άλλες εταιρείες ("ενδιάμεσα προϊόντα")  
Δ2 Ποια είναι η γεωγραφική διασπορά των πελατών στους οποίους η επιχείρηση πουλά ενδιάμεσα προϊόντα δηλαδή πόσοι πελάτες ευρίσκονται στις ακόλουθες περιοχές:
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
 
Δ3 Μήπως η μεταφορά των ενδιάμεσων προϊόντων ανατίθεται υπεργολαβικά σε άλλες εταιρείες (outsourcing); Εάν ναι, ποιες εταιρείες;  
Δ4 Μέσα μεταφοράς των ενδιάμεσων προϊόντων που αποστέλλει η επιχείρηση: οδικά, μέσω θαλάσσης, αεροπορικά. Ποια ενδιάμεσα προϊόντα στέλνονται με κάθε μέσο; (Από την απάντηση πρέπει να συνάγεται εάν γίνεται χρήση του Αδριατικού Διαδρόμου;)  
Δ5 Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την μεταφορά των ενδιάμεσων προϊόντων; Εάν ναι, γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη λύση που χρησιμοποιείτε;  
Δ6 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι οδικές μεταφορές, σε ποιες περιοχές αποστέλλονται ενδιάμεσα προϊόντα;
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
 
Δ7 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), σε ποιες χώρες και ποια λιμάνια αποστέλλονται ενδιάμεσα προϊόντα;
  • Ιταλία (π.χ. Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη);
  • άλλη χώρα
 
Δ8 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), μέσω ποιου λιμένα προτιμήσατε να πραγματοποιηθεί η αποστολή των ενδιάμεσων προϊόντων:
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • άλλος λιμένας

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους προτιμήσατε τον συγκεκριμένο λιμένα;

 
Δ9 Εάν χρησιμοποιείτε το λιμένα της Ηγουμενίτσας για αποστολή ενδιάμεσων προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  
Δ10 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι αεροπορικές μεταφορές, σε ποια αεροδρόμια αποστέλλονται ενδιάμεσα προϊόντα;
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλη χώρα του εξωτερικού
 
Δ11 Εάν χρησιμοποιείτε το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για αποστολή ενδιάμεσων προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του;  


Ε. Εκροές τελικών προϊόντων

E1 Είδη και ποσότητες προϊόντων που η επιχείρηση διαθέτει στις αγορές καταναλωτών ("τελικά προϊόντα") Ξυλεία, υλικά επιπλοποιίας
Ε2 Ποια είναι η γεωγραφική διασπορά των καταναλωτικών αγορών ή πελατών στις οποίες ή οποίους η επιχείρηση πουλά τελικά προϊόντα δηλαδή πόσες αγορές ή πελάτες ευρίσκονται στις ακόλουθες περιοχές:
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Ήπειρο
Ε3 Μήπως η μεταφορά των τελικών προϊόντων ανατίθεται υπεργολαβικά σε άλλες εταιρείες (outsourcing); Εάν ναι, ποιες εταιρείες; Τα παραλαμβάνουν οι ίδιοι οι πελάτες και μερικές φορές τα πάμε και εμείς
Ε4 Μέσα μεταφοράς των τελικών προϊόντων που αποστέλλει η επιχείρηση: οδικά, μέσω θαλάσσης, αεροπορικά. Ποια τελικά προϊόντα στέλνονται με κάθε μέσο; (Από την απάντηση πρέπει να συνάγεται εάν γίνεται χρήση του Αδριατικού Διαδρόμου;) Οδικά
Ε5 Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την μεταφορά των τελικών προϊόντων; Εάν ναι, γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη λύση που χρησιμοποιείτε; Όχι
Ε6 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι οδικές μεταφορές, σε ποιες περιοχές αποστέλλονται τελικά προϊόντα;
  • Ήπειρο
  • Μακεδονία
  • Θράκη
  • Στερεά Ελλάδα
  • Πελοπόννησο
  • νησιά του Ιονίου
  • νησιά του Αιγαίου
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλες χώρες του εξωτερικού
Ήπειρο
Ε7 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), σε ποιες χώρες και ποια λιμάνια αποστέλλονται τελικά προϊόντα;
  • Ιταλία (π.χ. Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα, Βενετία, Τεργέστη);
  • άλλη χώρα
Όχι
Ε8 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνεται η θαλάσσια οδός (Αδριατικός Διάδρομος), μέσω ποιου λιμένα προτιμήσατε να πραγματοποιηθεί η αποστολή των τελικών προϊόντων:
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • άλλος λιμένας

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους προτιμήσατε τον συγκεκριμένο λιμένα;

Όχι
Ε9 Εάν χρησιμοποιείτε το λιμένα της Ηγουμενίτσας για αποστολή τελικών προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του; Όχι
Ε10 Εάν στα μέσα μεταφοράς περιλαμβάνονται οι αεροπορικές μεταφορές, σε ποιες χώρες και ποιες πόλεις (αεροδρόμια) αποστέλλονται τελικά προϊόντα;
  • Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη
  • άλλη περιοχή της Ελλάδας
  • Ιταλία
  • άλλη χώρα του εξωτερικού
Όχι
Ε11 Εάν χρησιμοποιείτε το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για αποστολή τελικών προϊόντων, ποια πιστεύετε ότι είναι τα προβλήματά του; Όχι


Ζ. Οικονομικά στοιχεία

Ζ1 Ποσοστό (%) των ετησίων δαπανών της επιχείρησης που αφορά μεταφορές επιβατών (π.χ. προσωπικού) ή εμπορευμάτων 8 εκατ. δρχ το έτος
Ζ2 Όσον αφορά τις επιβατικές μεταφορές, μπορεί να προσδιορίσει η επιχείρηση το μεταφορικό κόστος της με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους:
  • ανά επιβάτη
  • ανά επιβατοχιλιόμετρο
  • με άλλο τρόπο
 
Ζ3 Θεωρεί η επιχείρηση ότι το κόστος επιβατικών μεταφορών της είναι υψηλό; Εάν ναι, πόσο χαμηλότερο θα επιθυμούσε η επιχείρηση να ήταν;  
Ζ4 Όσον αφορά τις εμπορευματικές μεταφορές, μπορεί να προσδιορίσει η επιχείρηση το μεταφορικό κόστος της με κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους:
  • ανά φορτίο
  • ανά τόνο
  • ανά τονοχιλιόμετρο
  • με άλλο τρόπο
5 - 6 000 ανά m3 από Αθήνα
Ζ5 Θεωρεί η επιχείρηση ότι το κόστος εμπορευματικών μεταφορών της σας είναι υψηλό; Εάν ναι, πόσο χαμηλότερο θα επιθυμούσε η επιχείρηση να ήταν; Αν και δεν το θεωρούμε πολύ υψηλό θα θέλαμε να είναι 3 000 ανά m3


Η. Προβλήματα

Η1 Προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση στις μεταφορές των εισερχομένων πρώτων υλών σε σχέση με τα ακόλουθα:
  • υποδομή (π.χ. δρόμοι, λιμάνια, τερματικοί σταθμοί, μεταφόρτωση)
  • οχήματα (π.χ. φορτηγά, πλοία)
  • διαδικασίες (π.χ. εκτελωνισμός, θεσμικό πλαίσιο)

Η σοβαρότητα κάθε προβλήματος να εκτιμηθεί από την ερωτούμενη επιχείρηση με βάση την κατωτέρω κλίμακα:

  • καθόλου σημαντικό
  • λίγο σημαντικό
  • μέτρια σημαντικό
  • αρκετά σημαντικά
  • εξαιρετικά σημαντικό
Οι μεταφορικές είναι αναδιοργάνωτες και έχουν νοοτροπία άλλης εποχή. Παρουσιάζονται πολλές καθυστερήσεις εξαιτίας τους όπως και στους εκτελωνισμούς.
Η2 Προβλήματα που αντιμετωπίζει η επιχείρηση στις μεταφορές των εξερχόμενων ενδιάμεσων και τελικών προϊόντων σε σχέση με τα ακόλουθα:
  • υποδομή (π.χ. δρόμοι, λιμάνια, τερματικοί σταθμοί, μεταφόρτωση)
  • οχήματα (π.χ. φορτηγά, πλοία)
  • διαδικασίες (π.χ. εκτελωνισμός, θεσμικό πλαίσιο)

Η σοβαρότητα κάθε προβλήματος να εκτιμηθεί από την ερωτούμενη επιχείρηση με βάση την κατωτέρω κλίμακα:

  • καθόλου σημαντικό
  • λίγο σημαντικό
  • μέτρια σημαντικό
  • αρκετά σημαντικά
  • εξαιρετικά σημαντικό
Βλέπε προηγούμενη ερώτηση
Η3 Έχουν ληφθεί στο παρελθόν μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εξέφρασε η επιχείρηση; Ποια ήταν τα μέτρα αυτά; Ήταν τα μέτρα αυτά επιτυχημένα (κατά την κρίση της επιχείρησης); Όχι
Η4 Ποια μέτρα πιστεύει η επιχείρηση ότι θα έπρεπε να ληφθούν σήμερα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που εξέφρασε; Η σπουδαιότητα κάθε μέτρου να εκτιμηθεί από την ερωτούμενη επιχείρηση με βάση την κατωτέρω κλίμακα:
  • ελάχιστη σπουδαιότητα
  • μικρή σπουδαιότητα
  • μέτρια σπουδαιότητα
  • μεγάλη σπουδαιότητα
  • εξαιρετική σπουδαιότητα
Ναι, να ανακατασκευασθεί το οδικό δίκτυο και να κλείσουν οι μεταφορικές. Στη θέση τους να ανοίξουν άλλες.
Η5 Ποιοι φορείς θα έπρεπε να είναι υπεύθυνοι για τη λήψη και εφαρμογή αυτών των μέτρων (π.χ. τοπική αυτοδιοίκηση, κράτος, επαγγελματικές οργανώσεις) Όχι
Η6 Γνωρίζει η επιχείρηση την ύπαρξη του Ινστιτούτου Μεταφορών και Επικοινωνιών; Εάν ναι, από που; Ναι
Η7 Κατά την άποψη της επιχείρησης, σε τι θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο το Ινστιτούτο Μεταφορών και Επικοινωνιών για την απαλοιφή των μεταφορικών προβλημάτων που αυτή αντιμετωπίζει;