ΚΕΝΤΡΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ &
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ


Μενού Επιλογών

Εκδηλώσεις
Newsletter
Βιβλιοθήκη
Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)


Οδηγός Βέλτιστης Διαδρομής
Όνομα:
Κωδικός:

 

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ:
  Β0242
ΤΙΤΛΟΣ:
  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΤΟΜΟΣ Β)
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:
  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι. ΣΙΩΜΚΟΣ
ΦΟΡΕΑΣ:
  ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΘ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ
ΜΗΝΑΣ:
 
ΕΤΟΣ:
  1999
ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
  - Στρατηγικές διοίκησης υπαρχοντων προιόντων - Στρατηγικές διοίκησης μάρκας & γραμμής προιόντος - Στρατηγικές μαρκετινγκ ανάπτυξης νέων προιόντων & εισόδου σε νεές αγορές - Στρατηγικές ανάπτυξης και μεριδίου αγοράς - Στρατηγικές μαρκετινγκ για ώριμες και φθινούσες αγορές - Παγκοσμίες στρατηγικές μαρκετινγκ - Στρατηγικές διανομής προιόντων - Στρατηγικές τιμολόγησης προιόντων - Στρατηγικές προβολή προιόντων - Εφαρμογη, αξιολόγηση & ελεγχος του στρατηγικού σχεδιασμου μαρκετινγκ - Το μέλλον του στρατηγικού μαρκετινγκ