Μενού Επιλογών

ΚΕΤΑ Ηπείρου
Νέα - Ανακοινώσεις
Ανοιχτές Προκηρύξεις
Αρθρα
Εργαλειοθήκη
Τοπική Επιχ/τα
Μητρώο Συμβούλων
Εκδηλώσεις
Newsletter
Βιβλιοθήκη
Συχνές Ερωτήσεις

Οδηγός Βέλτιστης Διαδρομής
Όνομα:
Κωδικός:

   
 

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ:
  Β0253
ΤΙΤΛΟΣ:
  CUSTOMER RELATIONS ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:
  ROGER CARTWRIGHT
ΦΟΡΕΑΣ:
  ANUDIS ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΜΗΝΑΣ:
 
ΕΤΟΣ:
  2001
ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
  Η απλή ικανοποίηση του πελάτη δεν είναι πλέον αρκετή, όπως αποδεικνύει και ο παρών τίτλος. Ο ευχαριστημένος πελάτης είναι εκείνος που πραγματοποιεί τις - πολύ σημαντικές για κάθε οργανισμό - επαναληπτικές αγορές. Το βιβλίο αναλύει τις βασικές αρχές που κρύβονται πίσω από έννοιες σημαντικές για έναν οργανισμό, όπως είναι η σώστη εξυπηρέτηση και η προσοχή στον πελάτη. Αναφέρεται στα ποικίλα είδη πελατών και εξηγεί τις διαφορές που παρατηρούνται ανάμεσα στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα όσον αφορά τις στρατηγικές που ακολουθούν για την επίτευξη καλών σχέσεων με τον πελάτη.

 

 















 
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Ε.Π. "ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    © Copyright 2003-2007 KETA Epirus. All Rights Reserved