ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ.
Α' ΦΑΣΗ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Β΄ ΦΑΣΗ:ΣΧΕΔΙΟ MARKETING PLAN
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:
ΟΡΓΑΝΟΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε - ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΦΟΡΕΑΣ:
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΜΗΝΑΣ:
ΕΤΟΣ:
2003
ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
Α. Εκπόνηση σχεδιού Marketing και επικοινωνίας για την τουριστική προσφορά της Περιφέρειας για την προγραμματική περίοδο 2000-2006, με αντιστοιχη εξειδίκευση των δράσεων για τα έτη 2003 και 2004.
Β. Αναλυτική περιγραφή των επί μέρους τμημάτων της και ενεργειών / έργων τουριστικής προβολής με στόχο την
- αυξηση της ζήτησης τουριστικών προιοντων
- Ποιοτική αναβάθμιση της ζήτησης
- Αυξηση της κατά κεφαλήν ημερησίας τουριστικής δαπάνης
- Βελτίωση και διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της Περιφέρειας και των επί μέρους προορισμών της.