ΚΕΝΤΡΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ &
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ


Μενού Επιλογών

Εκδηλώσεις
Newsletter
Βιβλιοθήκη
Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)


Οδηγός Βέλτιστης Διαδρομής
Όνομα:
Κωδικός:

 

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

ΚΩΔΙΚΟΣ:
  Β0205
ΤΙΤΛΟΣ:
  ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΡΧΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:
  ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΩΦ, ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ, ΑΛΕΞΙΑ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ
ΦΟΡΕΑΣ:
  ROSILI
ΜΗΝΑΣ:
 
ΕΤΟΣ:
  2002
ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
  Το βιβλίο αυτό δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφφία, άλλα είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκόπο να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μαρκετινγκ Μανατζμεντ. Γι' αυτό, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, αγκαλιάζει την ελληνική επιχείρηση από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου. Έτσι , το βιβλίο αυτό είναι ένας μοναδικός σύμβουλος για τον έλληνα επιχειρηματια, αλλά και για όλα τα στελέχη των επιχειρήσεων και των οργανισμών για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Αποτελεί, επίσης, πολύτιμο οδηγό για τους φοιτητές στην προσπαθεια τους να κατανοήσουν την επιστημονική γνώση μέσα από ένα συνδυασμό θεωρίαςκαι παραδειγμάτων.