Μενού Επιλογών

ΚΕΤΑ Ηπείρου
Νέα - Ανακοινώσεις
Ανοιχτές Προκηρύξεις
Αρθρα
Εργαλειοθήκη
Τοπική Επιχ/τα
Μητρώο Συμβούλων
Εκδηλώσεις
Newsletter
Βιβλιοθήκη
Συχνές Ερωτήσεις

Οδηγός Βέλτιστης Διαδρομής
Όνομα:
Κωδικός:

   
 




Εμπορικές Εκθέσεις: Πως θα κάνετε τη συμμετοχή σας πετυχημένη

 

Μεταξύ των μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης που μπορεί να εφαρμόσει μια επιχείρηση, είναι και οι εμπορικές εκθέσεις όπου αποτελούν αναμφισβήτητα έναν πολύ αποτελεσματικό και άμεσο τρόπο προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών σας. Στο άρθρο αυτό θα δώσουμε μερικές χρήσιμες και πολύ πρακτικές πληροφορίες για όσους επαγγελματίες ενδιαφέρονται να πάρουν μέρος σε κάποια έκθεση στο μέλλον τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό.

Βασίλης Δ. Παππάς

Επιχειρηματικός Σύμβουλος

Κ.Ε.Τ.Α. Θεσπρωτίας

 

Μια εμπορική έκθεση μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό μέσο προβολής της επιχείρησής σας. Μπορεί να σας φέρει κοντά στον κόσμο και στους “πιθανούς” πελάτες σας. Σας δίνει την ευκαιρία να προβάλλεται πρόσωπο-με-πρόσωπο τα οφέλη των προϊόντων και υπηρεσιών σας. Πολλοί από τους πιθανούς πελάτες σας βρίσκονται συγκεντρωμένοι στον ίδιο χώρο, όπως επίσης και πολλοί από τους πιθανούς προμηθευτές σας. Σας δίνετε η ευκαιρία να ανακαλύψετε τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών σας.

 

Για όσους λοιπόν συμμετάσχουν σε μια έκθεση, πριν ακόμα το αποφασίσετε, καλό είναι να προσδιορίσετε επακριβώς τον λόγο για τον οποίο θέλετε να συμμετάσχετε. Να καθορίσετε σε ποιους πελάτες απευθύνεστε και τι θα τους πείτε, ποιους στόχους έχετε θέσει και ποιο είναι το “υλικό” που θα χρησιμοποιήσετε για την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών σας (αφίσες, φυλλάδια, business cards, καταλόγους, μπρελόκ, δείγματα δουλειάς, κτλ.). Δημοσιοποιήστε και διαφημίστε τη συμμετοχή σας στην έκθεση. Χρησιμοποιήστε τις τοπικές εφημερίδες και τα ραδιόφωνα. Στείλτε προσκλήσεις στους πελάτες σας ή σε όσους εσείς νομίζετε πως είναι καλό να μάθουν πως θα συμμετάσχετε στην έκθεση. Εξηγήστε τους λόγους που θα πρέπει να επισκεφθούν το περίπτερό σας.

 

Παρακάτω θα σας δώσω μερικές πολύ χρήσιμες και πρακτικές πληροφορίες τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε κατά την διάρκεια της συμμετοχής σας σε μια έκθεση:

1)      προσελκύστε τους επισκέπτες σας με χαμόγελο και χειραψία. Ενθαρρύνετε τους να θέλουν να περάσουν χρόνο στο περίπτερό σας. Η γλώσσα του σώματος θα πρέπει να είναι εξίσου ευχάριστη. Για παράδειγμα μην στέκεστε με σταυρωμένα χέρια μπροστά στην είσοδο, θα δημιουργήσετε αρνητική εντύπωση

2)      προετοιμάστε τέσσερις με πέντε ερωτήσεις που θα σας διευκολύνουν στη συζήτηση με τους επισκέπτες σας

3)      η δουλειά σας δεν είναι να κάνετε διάλεξη ή απλώς να παρουσιάσετε τα “εξαιρετικά” προϊόντα και υπηρεσίες που διαθέτει η επιχείρησή σας. Η δουλειά σας είναι να κουβεντιάσετε με τους πελάτες σας, να τους ακούσετε προσεκτικά, να βρείτε τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην δουλειά τους. Στη συνέχεια μπορείτε να τους παρουσιάσετε το προϊόν ή την υπηρεσία που λύνει το πρόβλημά τους ή καλύπτει μια ανάγκη τους.

4)      μην ξεχνάτε τον κανόνα 80/20... 80% ακούμε και 20% μιλάμε

5)      προσπαθήστε να κρατήσετε τις διευθύνσεις των επισκεπτών σας. Δώστε τους κίνητρα να το κάνουν. Οι πληροφορίες αυτές θα σας φανούν πολύ χρήσιμες αργότερα

6)      μοιράστε φυλλάδια, κάρτες, στυλό και ότι άλλο υλικό προώθησης διαθέτετε ώστε ο επισκέπτης να το κρατήσει και να το πάρει μαζί του. Φροντίστε να έχετε αρκετά μαζί σας ώστε να μην ξεμείνετε

7)      χρησιμοποιήστε αφίσες και πόστερ που θα δείχνουν ξεκάθαρα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη που μπορούν να παρέχουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας

 

Για να έχει όμως η συμμετοχή σας αποτέλεσμα, και να υπάρξει αντίκρισμα στα χρήματα που δώσατε, δεν θα πρέπει να “ξεχάσετε” τους πελάτες που σας επισκέφθηκαν. Μια πολύ σημαντική ενέργεια που θα πρέπει να κάνετε, είναι να τους στείλετε επιπλέον πληροφορίες για προϊόντα που σας ζήτησαν και να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήματα που σας έθεσαν. Μην ξεχάσετε να εσωκλείσετε και μια επιστολή που θα τους ευχαριστείτε για το ενδιαφέρον που έδειξαν κατά την επίσκεψη στο περίπτερο σας. Να είστε βέβαιοι πως οι πελάτες σας θα το εκτιμήσουν αυτό.

 

Όσοι θα θέλατε περισσότερες πληροφορίες για το θέμα αυτό, επισκεφθείτε τa γραφείa του Κέντρου Επιχειρηματικής και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Κ.Ε.Τ.Α) ή εναλλακτικά επικοινωνήσετε μαζί μου στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, info@vasilispappas.com, όπου θα έχετε άμεση απάντηση.


Βαθμολογήστε το άρθρο

Ημερομηνία Δημοσίευσης

19/5/2020

Συγγραφέας

Βασίλης Δ. Παππάς

Πηγή ¶ρθρου

© 2003-2005 Βασίλης Δ. Παππάς
 




 

 















 
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Ε.Π. "ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    © Copyright 2003-2007 KETA Epirus. All Rights Reserved