Μενού Επιλογών

ΚΕΤΑ Ηπείρου
Νέα - Ανακοινώσεις
Ανοιχτές Προκηρύξεις
Αρθρα
Εργαλειοθήκη
Τοπική Επιχ/τα
Μητρώο Συμβούλων
Εκδηλώσεις
Newsletter
Βιβλιοθήκη
Συχνές Ερωτήσεις

Οδηγός Βέλτιστης Διαδρομής
Όνομα:
Κωδικός:

   
 




Πως μπορεί να μας βοηθήσει η Διαφήμιση;

Η Coca-cola είναι ίσως το ποιο γνωστό προϊόν παγκοσμίως και κάθε χρόνο δαπανεί τεράστια ποσά για διαφημίσεις. Είναι το προϊόν εκείνο που θα βρείτε ποιο συχνά σε κάθε ψυγείο του πλανήτη μας! Πιστεύετε όμως πως χρειάζεται να διαφημιστεί; γιατί να ξοδέψει τόσα χρήματα από την στιγμή που έχει το μεγαλύτερο κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς αναψυκτικών εδώ και πολλά χρόνια; Οι υπεύθυνοι πωλήσεων της εταιρίας πιστεύουν πως χρειάζεται.

Βασίλης Δ. Παππάς*

Επιχειρηματικός Σύμβουλος

 

Στο άρθρο αυτό θα δούμε το «γιατί» αλλά και τους τρόπους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την διαφήμιση προς όφελος σας. Γιατί λοιπόν χρειαζόμαστε την διαφήμιση; πως μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση; τι κερδίζουμε από αυτό; Μερικά απλά ερωτήματα που μπορεί να έχει ο καθένας μας. Τα παρακάτω σημεία δίνουν μερικές απαντήσεις:

  1. Μέσα από την διαφήμιση μπορείτε να δώσετε τα βασικά στοιχεία για την επιχείρηση σας, την διεύθυνση του γραφείου σας και τους τρόπους που μπορούν να σας βρουν οι πελάτες σας.
  2. Ενημερώνεται και πληροφορείτε τους πελάτες σας για τα προϊόντα και υπηρεσίες που πουλάτε.
  3. Αυξάνετε τις πωλήσεις σας προβάλλοντας στους πελάτες σας τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από το προϊόν σας. Τους δίνετε τους λόγους εκείνους που θα πρέπει να επιλέξουν το δικό σας προϊόν έναντι του ανταγωνισμού.
  4. Ενημερώνετε τους πελάτες σας για τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες που προσθέσατε στην επιχείρηση σας.
  5. Υπενθυμίζετε τους πελάτες σας για τα προϊόντα που παρέχει η επιχείρηση σας.
  6. Μέσα από την διαφήμιση έχετε την ευκαιρία να αλλάξετε την «αντίληψη» της αγοράς για τα προϊόντα σας.
  7. Ενημερώνετε τους πελάτες σας για προσφορές και εκπτώσεις.

 

Πως όμως μπορείτε να κάνετε την διαφήμιση σας αποτελεσματική; Αρχικά, θα πρέπει να προσδιορίσετε την «αγορά» στην οποία απευθύνεστε ώστε να προσαρμόσετε το μήνυμα σας ανάλογα. Στοχεύετε σε άντρες ή γυναίκες; σε ηλικιωμένους ή νέους; σε εργένηδες ή οικογενειάρχες; χαμηλού εισοδήματος ή υψηλού; σε έλληνες ή ξένους; σε τοπικό επίπεδο ή και ευρύτερα; σε άλλους επαγγελματίες ή απευθείας στους καταναλωτές; Είναι σημαντικό να καθορίσετε την «αγορά στόχο» σας ώστε το μήνυμα που θα προβάλλετε, πραγματικά να έχει αποτέλεσμα και να το ακούσουν αυτοί που πρέπει να το ακούσουν χωρίς να σπαταλήσετε χρόνο και χρήμα απευθυνόμενοι «σε όλους».

 

Ένας απλός κανόνας της διαφήμισης μας λέει πως η καλλίτερη χρονική στιγμή για να διαφημίσετε το προϊόν και την υπηρεσία σας, είναι όταν η «αγορά στόχος» σας είναι πιθανότερο να το αγοράσει. Αυτό σημαίνει πως αν έχετε κάποιο μαγαζί με παιχνίδια θα ήταν συνετό να ξεκινήσετε την διαφημιστική σας καμπάνια λίγους μήνες πριν τα Χριστούγεννα και αν πουλάτε παγωτά, θα πρέπει να διαφημιστείτε περισσότερο το καλοκαίρι και λιγότερο τους άλλους μήνες. Προσδιορίστε την κατάλληλη περίοδο για να ξεκινήσετε μια διαφήμιση για το δικό σας προϊόν.

 

Κάθε φορά που έρχεται ένας νέος πελάτης στην επιχείρησή σας ρωτήστε τον από που άκουσε για εσάς. Παρακολουθήστε ποια «διαφημιστικά μέσα» (εφημερίδες, περιοδικά, κτλ.) σας φέρνουν τους περισσότερους πελάτες και ενισχύστε τα. Επίσης για τον προγραμματισμό μιας διαφημιστικής καμπάνιας συμβουλευτείτε επαγγελματίες του χώρου.

 

 

*B.A. (Hons) Business Enterprise, Diploma in International Banking, MBA in Marketing 

Επιχειρηματικός Σύμβουλος Κέντρου Επιχειρηματικής & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Κ.Ε.Τ.Α) Θεσπρωτίας

 

 

© 2003-2004 Βασίλης Δ. Παππάς. Για περισσότερες πληροφορίες αποστείλετε e-mail στην διεύθυνση vaspappas@hotmail.com. 

 


Βαθμολογήστε το άρθρο
Μέσος Όρος : 3      257   ψήφος

Ημερομηνία Δημοσίευσης

2/12/2020

Συγγραφέας

Βασίλης Δ. Παππάς

Πηγή Άρθρου

© 2003-2004 Βασίλης Δ. Παππάς
 




 

 















 
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
Ε.Π. "ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    © Copyright 2003-2007 KETA Epirus. All Rights Reserved